Siirry pääsisältöön

PERUTTU: Arvostava, läsnäoleva kohtaaminen haastavissa asiakastilanteissa

12.11.2024 - 12.11.

Aika: ti 12.11. klo 9-10.30
Paikka: Teams
Hinta: 35 euroa, ilmoittautuminen on sitova. Mikäli et pääse koulutukseen, saat itsellesi tallenteen, joka on katsottavissa kahden kuukauden ajan.
Kenelle: Asiakastyötä tekeville ja esihenkilöille TE-palveluissa, kunnissa ja kolmannella sektorilla.

Jos haluat parantaa suhdettasi muihin ihmisiin, ainoa, joka voit sen tehdä, olet sinä itse.

Millainen on haastava asiakastilanne ja mitä sinussa silloin tapahtuu? Miten voit vaikuttaa itse oman vuorovaikutuksesi laatuun?

Koulutuksessa käydään läpi esimerkkejä hankalista asiakaskohtaamisista ja jaetaan kokemuksia niiden tunnistamisesta. Lisäksi harjoitellaan olemaan enemmän läsnä, mikä mahdollistaa uuden, itseä ja toisia arvostavan näkökulman asiakaskohtaamisiin. Avaimet parempaan asiakaskohtaamiseen ovat sinun käsissäsi.

Koulutus toteutuu, jos siihen ilmoittautuu vähintään 12 osallistujaa.

Kouluttaja: Virpi Koskela (FT), jolla vuosien kokemus erilaisista ihmis- ja työyhteisöistä (kolmannella, julkisella ja yksityisellä sektorilla) mm. yhteisökouluttajana ja luennoitsijana (läsnäolo, kohtaaminen, pysähtyminen, merkityksellisyys, hyvinvointi) ja innovaattorina (työn kehittäminen, työnohjaukselliset sessiot). Työllistymisen tuki on Virpille tuttua. Hän on mm. perustanut Legioonateatterin, jossa toimii nuorten työpaja sekä ohjaa TOSI-labroja nuorille Tampereella.


Ilmoittautuminen

Tilaisuus on peruttu.

Lisätietoa:

Erityisasiantuntija Anne Kallio
anne.kallio@vates.fi
puh. 044 493 1300

Ilmoittautuminen ja muut käytännön asiat:

Asiantuntija, tapahtumat
Iida Mikkola
iida.mikkola@vates.fi
puh. 0408369869